2014. szeptember 15., hétfő

Az 1776-os blokk

Ez az 1776-os nem tartalmaz semmi extra dolgot, tulajdonképpen egy bevált recept alapján készült és nagy önfegyelemmel tartottam magam az első elképzeléshez, mert nem akartam egyik túlzásból a másikba esni, hiszen egy érzékeny és erős tuning autóm már van.

1776 ccm  90.5 x 69 mm W110 engle tengely és azért alapméretű 35x32 mm-es szelepek, hogy csendes és takarékos legyen.

Ha 40x35-ösre mentem volna, akkor a gyári kipufogó már sokat fojtana, akkor már megtúrtam volna kicsit, de akkor már nagyobb karbi kell...és én nem akartam még egy tuning autót, hanem egy takarékos daily driver volt a cél.

Egy dolgot viszont eddig nem csináltam soha: kifúrtam az összes blokk technológiai furat záródugót, kitisztítottam a blokk olajjáratait és visszadugaszoltam NPT kúpos zárókkal. (NPT = national pipe thread - ne szégyeld, én sem tudtam mit rövidít



mérnök létemre.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése