2014. szeptember 15., hétfő

A 1302-es működik

Ekészült a mű, a gép forog, az alkotó pihen, írta Madách, persze ez nem az öreg autókra vonatkozik, itt soha nincs vége semminek.

Elkészült a 1302-es a koncepció a következő lett:
- 1776 ccm
- a motorban minden új, vagy teljesen felújítva.
- csak jó minőségű alkatrészek (Kolbenschmidt, Engle, Mahle stb.)
- normál szelepes hengerfej, fullra felújítva NOS német alkatrészekkel (köszi Maxi a szelepeket!)
- gyári kipufogó, horganyozva
- Dellorto FRD 34 "baby dell" szet, egyelőre 27 mm-es venturival, 128-as főfúvókával
- SVDA sima szimpla vákumos Bosch német osztófej.
- keresztrudas gáz rudazat
- AT-s hosszúváltó középkonzollal (köszönöm Tati!)
- w110 tengely Engle szeleptőkékkel
- Scat erősített szimpla rugók
- csavaros himbatengely

Tapasztalatok:
Fogyasztás 7.5-8.5 liter / 100 km, végsebesség (GPS) 165 km/h A motor nyomatékos, de nem szeret annyira forogni, felül kicsit elfogy. Ez köszönhető a kis venturinak és a kis főfúvókának, viszont takarékos, csendes és azért elég jól megy. Hármasban megy 120-at, de a 1303 RS simán megy 140-et...mindegy, az másik kávéház.
Szerintem 70-80 VALÓDI lóerő körül van.

Most járatom, ahogy az időm engedi, a hétvégén pedig ezzel megyek Bitburgba. Az nagyjából 2600 km lesz a hétvégén.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése