Kicsit több, mint két év és millió munkaóra után búcsút mondtam a mexikói bogárnak, az Oettinger már nem az enyém.
Tudnék millió okosabbnál okosabb magyarázatot előrántani, hogy miért, de valójában egy dolog igaz: már másban látom a célt, más dolog motivál.
Egyre többet nézegettem képeket sportos GT autókról, olvasgattam a historic cup versenyeiről, és arra gondoltam, hogy egy olyan autó kellene nekem, ami nem csak egyenesben gyors, hanem meg is lehet vele állni és ha kell, be is kanyarodik.
Az erős motor adott, a mexikóinak a maga kategóriájában a féke is nagyon jó, de innen a továbblépés nehézkes...és őszintén szólva a motivációmat is elvesztettem, egyre inkább a 03-asok felé kacsingattam, mégpedig (ha mindenképpen kategorizálni akarunk) valamiféle German-style autóban gondolkodtam.
Valami olyanban, mint ez az ezüst OAK-210-es 1303-as.
Sok lehetséges variáció közül aztán megvettem G. A. marathonblau 1303-asát, amely eleve már jó futóművel és 944-es Porsche úszónyerges fékekkel van szerelve, én beleteszem a sperdifis váltómat és a nagy motort...kap 17"-os Porsche Twist 1 kerekeket...és még ki tudja mit.
Az autó már itthon van, a projekt elkezdődött.
Noooormáááális???? :D
VálaszTörlésUram maga nem tudja mit akar.
Vagy nagyon is tudja, minden nap mást... meg sem merem kérdezni, hogy ezt anyagilag hogyan finanszírozza, pedig kíváncsi lennék a titkára, hogy magam is hasonló módon járjak el :)