Lassan haladok, mert nincs időm szerelgetni, le is maradtam a Rajzásról, de sebaj.
Az autó olyan szinten áll, hogy a motor mehet bele, minden elő van készítve.
Az új váltóba bekerült a torsen difi, valamint bekerült az erősített kinyomótengely, ami majd jól bírja az ersősített stage1-es Kennedi kuplungot. A képeken jól látszik hol van a villa megerősítve a gyárihoz képest. Az is látszik, hogy kicseréltem a kinyomóvilla perselyeit piros urethán perselyre a gyári réz perselyeket.
Ez a kuplung egy profi darab, pontosan illeszkedik a 200-as gyári lendkerék bemélyített helyére, nincs szinte semmi játéka, nem úgy, mint a Valeo szerkezetnek, ami majdnem fél mm-t tudott mozogni a lendkerékben.
Bekerült a váltó az autóba, furcsa a CV homokinetikus csukló az eredetileg olajos féltengelyes mexikói kasztniban...
Lassan bent lesz a motor is.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése