Megint meghoztam egy döntést: nem lesz hőcserélő (fűtésdob). A fűtés pedig egy beépített állóhelyzeti Eberspacher B2N kályha lesz.
A CSP Super Competition kipufogó vastagabb, mint a normál fűtésdob, így ha fenthagyom a dobot, akkor az 1-3 hengerek kicsit fojtottabbak lesznek...illetve 250 EUR / db-ért lehetne venni vastagabb belső csövű fűtésdobot, de ahhoz nincs kedvem.
Veszek a CSP-től a rendszerhez való J csövet, a jövő héten meg beépítem az állófűtést.
Így "hagyományos" fűtés nem lesz, de néha jól fog jönni a relatíve nagy teljesítményű kályha.
És talán nyerek pár másodpercet negyedmérföldön.
Kár lenne a fűtésdobokkal agyonütni a jó kipufogórendszert. És a lovakat.
2010. október 1., péntek
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése