Nem sokat volt időm nézegetni, ahogy a motor kikerült, már ugrottam is neki, szétszedtem.
Ez az első full flow olajszűrős motorom, de nagyon megéri az olajszűrő. Annyira tiszta és szép az olaj, valamint a dugattyúszoknyák, semmi húzásnyom vagy eféle dolog.
A hengerek is nagyon szépek. Felpróbáltam a karbikat, mielőtt levettem a hengerfejeket. A CSP szívócsonkok nagyon szépek, azonban sokat kell majd faragni amikor majd összepasszítom (match porting) a szívócsatornájával a hengerfejnek.
Érdekes volt azt is látni, hogy a 200-as erősített kuplungom csak kb a teljes felületének 50%-ával éri a lendkereket, szóval még be sem kopott rendesen. Pedig minden új, a lendkerék, a szerlkezet és a tárcsa is, ráadásul nem is noname hanem Valeo.
Érdekes volt azt is látni, hogy a 200-as erősített kuplungom csak kb a teljes felületének 50%-ával éri a lendkereket, szóval még be sem kopott rendesen. Pedig minden új, a lendkerék, a szerlkezet és a tárcsa is, ráadásul nem is noname hanem Valeo.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése