2010. október 27., szerda

A hengerfejek már fent vannak...











Ma feltettem a hengerfejeket. Ez az egyszerű (de fontos) művelet kicsit problémássá vált, mert a hengerek becsiszolásakor a felfekvő felület alig 2 mm széles volt, úgyhogy sokáig kellett csiszolni, 3 féle szemcsenagyságú porral. Ez látszik a képen, az a fekete trutyi az az olajos csiszolópor.

A hengerfejben a henger annyira pontosan volt kimarva, hogy szinte a középméretű csiszolópor sem fért közé, a hengerfejek felrakásánál ez gondot okozott, ugyanis nagyon kis lépésekben és egyenletesen kellett a hf csavarokat meghúzni, hogy ne feszüljön be. Közben persze forgattam a motort, hogy a dugattyúk a hengereket szépen beállítsák...és szépen húzogattam le a hengerfej csavarokat. Amikor már majdnem ütközésig le van húzva még szoktam pár ützést adni neki gumikalapáccsal, hogy minden a helyére ugorjon, feszültség mentes legyen.

Végül kb. 38-40 Nm-rel húztam le, két lépcsőben a fejeket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése