Kész, Alea iacta est, a kocka el van vetve, szétborítom a motort, egy sportos túraautót szeretnék, több lóerő kell, 120 felett akarok lenni.
A döntés megszületett és meg is rendeltem 2 db hengerfejet tőlük:
http://performance-workshop.com/cylinderheads.aspx
Greg Tims-szel beszéltem telefonon, megerősített benne, hogy a 276 fokos tengelyt ki kell kukáznom és betenni egy 298-ast, valamint a Stage 2-es hengerfejeket. Azt mondta, hogy IDA karbival ez így 150-180 lóerő szívócsőtől és kipufogótól függően és 32-34-es venturis IDF-re is saccolt 120-130-at 6000-es fordulaton. Ez már nagyon jól hangzik.
Az Oettinger karbiszettet Schlosser Zoli barátom átveszi, biztos vagyok benne, hogy valami jó autóra fog kerülni, meg is érdemli az a karbi, mert nagyon jó. DE kevés. Kicsi.
A 40-es IDF-ek 32-es venturival már készülnek, szépen összeszedem hozzájuk a megfelelő alkatrészeket és ha kell, még 34-esre tovább tudok lépni.
A tengelyt tekintve maradok a Scat C45-nél, mert nem kell faragni a 82-es főtengely mellé és már bizonyít egy ideje a tuning világában. Az emelése is megfelelő, minden adott, hogy bőven 3 számjegyű lóerőt mérjek.
A váltó még mindig nyitott kérdés, itt van egy száraz féltengelyes hosszú váltóm, vagy átépítem olajosra, vagy az autót száraz féltengelyesre, ez utóbbi nagy feladat a kasztni levétele nélkül, még nagyon meggondolom. A váltót sem egyszerű átépíteni, mert új ház kell hozzá, ugyanis ez csak egy oldalon szerelhető difis.
Az is kérdés, hogy miért akarok 150-nel utazni, egyedül sem sietek, ha meg valaki jön velem nem biztos, hogy az ő autója tudja a tempót, szóval még semmi nem biztos.
És ha a motor elforog 6000-is, akkor a rövid váltóval is 180 a végsebessége...
Egy 140 lovas motor pedig rövidváltóval, sima országúton...nos nem kell negyedikből kivenni előzésnél...
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése