2010. június 15., kedd

Túl a 100. kilométeren







Az autó megy, halad, de már az első sokk elmúlt. Erős, gyors is, de azért nem hibátlan.

Valami 4500-5000-nél bekorlátoz, vagy a tengely, vagy a hengerfej, esetleg a kipufogó. Nem dráma, de itt sok lóerő elveszik, fékpadon látszani fog. Először amikor mentem vele 140-re saccoltam, most azt mondom 110-120.

Az olajfolyás az olaj bevezetésnél van a blokkba, majd megnézem mit lehet tenni. Egyébként az olajnyomás hidegen maximum 8 bar és alapjáraton is, 90 fokos olajnál stabil 0.4-0.6 bar, ez tökéletes. Nagyobb tempo esetén sem igazán megy 100 fok fölé, a hűtő, termosztát kombó is teljesít szépen. Azt hiszem az elgondolás bejött, nyomatékos utcai motor lett, de a 2110 ccm nincs kihasználva. Nem baj, lehet tovább fejleszteni. Kipufogó, hengerfej.
Egyébként holnap megtankolom, mérek majd fogyasztást is, az is sokat elmond a beállításokról. Az előgyújtással is ügyeskedek egy kicsit, mert azt hiszem a 7 fokos alapelőgyújtás nem ideális a gépnek, talán alacsony azért nem pörög...és fogy el 4500 felett.
Füst, vagy ilyesmi nincs, szépen indul melegen is, hidegen is, szép az alapjárat, a szinkron halál pontos, összeségében megbízható motor és autó benyomását kelti, nem esetleges a működése.
Reggel leengedem ezt az egyszerű olajat, így is mentem vele 100 km-t, majd kap egy használhatóbbat, azzal megyek egy 500-ast. Szelepet is ellenőrzök, de nem szólnak, nem is bólogat a motor melegen, szerintem minden oké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése