Voltak problémák, elakadások, azonban a motor már 2 üzemórát ment az állványon és két olajcserén túl van.
Tanulságos, hogy az olajszűrős motoron mennyivel tisztább marad az olaj, gondolom a csapágyak is szebb állapotúak. Akárki is rakja gépmunka (és gyönygszórás!)után rendbe a motort, bnem lehet úgy kitisztítani, hogy ne legyen szemét a blokkban. Ez összegyűlik a leeresztő fedélen, ott mindig megtalálható. Azonban a szűrős motornál csak minimális gyűlik össze, legfeljebb a pumpába jut be kosz, utána a szűrő megfogja.
A motor hangja nagyon szép és bámulatosan veszi a tüzet. A 82 mm-es löket teljesen más karakterűre varázsolja a typ1-es motort, vadul ugrik a fordulat fel és azonnal visszaáll alapjáratra. A karbiszinkronokat is belőttem, minden rendben, motor már bent van a helyén csak a karbikat kell visszatenni, olajszűrőt és hűtőt felszerelni, kábeleket átrendezni ( a dinamós motor generátort kapott) és nagyjából készen van.
Azért csak nagyjából, mert kiegészítő műszerek is kerülnek bele (kábelezés még nincs, de a motoron az érzékelők ki vannak építve, olajnyomás és olajhőfok).
Valamint a levegőszűrő még nem biztos, hogy úgy elfér, ahogy gondoltam, de megoldjuk ezt is.
A hétvégén próbaút. Nagyon várom mit tud a kis Oettinger, Speedy Gonzales
2010. június 9., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése