Az AFR műszer bekötése után (ha nem lenne nyitható hátsóablakom akkor bajban lettem volna, mert nem ért volna oda a lambda vezetéke...) mentem pár tesztkört.
Az AFR műszer használatával azonnal fény derült a megérzéseimre, mégpedig, hogy a motor nem jól van beállítva. Szinte el sem tudom képzelni, hogy mennyi tartalék van a motorban, hiszen ez a karburálás _nagyon_ rossz volt.
A középtartományban a rossz hang, ahol elgyengült a motor az nem elszegényedés volt, ahogy gondoltam, hanem mega_giga túldúsulás a teljesítményrendszer rámegy az alapjárati rendszerre és 10-11 AFR-t okoz. Felül, ahol az autó elindul, ott van rendes 12.7-es AFR, annak kellen végig lenni.
Ez a másfél óra az AFR műszerrel többet ért két hét hallgatódzás, gyertya vizsgálat és autókázásnál.
És nem is szegény a keverék, hanem dús, nagyon dús.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése