2010. november 19., péntek

Egy kis probléma merült fel....




Ugyanis ahogy járattam a motort, nagyjából fél óra járatás után iszonyatosan elkezdett kopogni, majd szelephézagállítás, 10 perc járatás, megint kopogás és megláttam a teljesen szétvert szelepállító csavarokat. Megjegyezném, hogy ezek nem empi trombitarézből készült állítócsavarok, hanem eredeti német csavarok. Ki is cseréltem egy újabb szet csavarra, amellyel további 20 percet tudott a motor üzemelni és a beállított 0.1 mm-es szelephézagok kb. 3 mm-esek lettek, az új (szintén gyári) csavarszet meg szétverődött, mint a szétázott ropi.


E-mail ment a hengerfej gyártójának, azonnal jött a válasz, nem szabad ezt használni, swivel feet adjuster kell azaz mozgó fejű állítócsavar. A gyári nem bírja ezeket a rugókat, ez a rugó 6000 feleti fordulatra van tervezve.


Most áll a projekt, valamilyen 1.25-ös himbasort keresek, lehetőség szerint nem empi, és komplett kellene. Talán egy Scat Pro-Street CroMo 1.25-ös lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése