A full flow olajrendszer, ahogy elnevezése is mutatja a fogaskerekes olajszivattyú által szállított olajmennyiséget teljes áramában átvezeti az olajszűrőn és az olajhűtőn. A szivattyúfedélen kilépve megy a szűrőhöz, olajtermosztáthoz, majd a hűtőhöz (ha 70 fok felett van) és visszalép a motorba a most kialakított helyen.
A visszavezetéshez egy M18-as menetű átvezetőt használtam, hidraulika boltban vásároltam (hikev.hu) és a blokkot megfúrtam, majd menetet metszettem bele.
A karternél további menetet metszettem az olajhőmérő számára, ez egy M10x1-es menet, pontosan, mint az olajnyomás jeladó gyári menete, ide egy Golf I GTi olajhőfok jeladója kerül, ami anno az MFA-nak adta a jelet.
A képek mindent elmondanak.
A következő a blokk gyönygszórása és elindul az összeépítés.
A Voks&Roll-ra jó lenne ha elkészülne legalább a motor, ha a váltó nem is. Nincs pihenés, zörögnek a kulcsok, karcol a csavarhúzó.
A visszavezetéshez egy M18-as menetű átvezetőt használtam, hidraulika boltban vásároltam (hikev.hu) és a blokkot megfúrtam, majd menetet metszettem bele.
A karternél további menetet metszettem az olajhőmérő számára, ez egy M10x1-es menet, pontosan, mint az olajnyomás jeladó gyári menete, ide egy Golf I GTi olajhőfok jeladója kerül, ami anno az MFA-nak adta a jelet.
A képek mindent elmondanak.
A következő a blokk gyönygszórása és elindul az összeépítés.
A Voks&Roll-ra jó lenne ha elkészülne legalább a motor, ha a váltó nem is. Nincs pihenés, zörögnek a kulcsok, karcol a csavarhúzó.
Ezzel egyidőben elkészült a rendszám alatt nyitott (szellőzős) 4 rácsos motorházfedelem, holnap talán felrakom. Ezt az ötletet a DDD 2009-es rendezvényén láttam és onnan loptam.
Stay tuned! ;-)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése