2011. július 6., szerda

A motor beindult



Ma feltöltöttem olajjal a gépet, elhárítottam pár elektromos hibát (érintkezési problémák) és beindítottam a szörnyeteget.
Az autó nagyon szépen beindult és a régi karbi beállítások (szinkron) egész szépen megfeleltek most is, mert azonnal lett szép alapjárat, belőttem a gyújtást és járatni akartam, amikor egy decens kopogásra lettem figyelmes.
Nézegettem, indítgattam, füleltem, nem csapágyhang, nem köthető hengerhez és nem a szelepfedélből jön. Egyelőre ennyit tudok, viszont amikor Tiszaörsről megjöttem még a másik autóban szereplő motorral határozottan szép hangja volt, nem volt semmi kopogás. Közben nem csináltam semmit, csak állítottam egy szelephézagot, most nagyon reménykedek, hogy valami azzal kapcsolatban történt, nem pedig a másik esélyes, a vezérműkerék lelazulása, mert bizony nagyon úgy hallatszik. Fordulaton nincs hang, csak alapjáraton. Sajnos láttam már ilyet, azonban ezt én húztam meg, én menetrögzítőztem, nagyon nem gondolnám, hogy lelazul.
Most drukkolok, hogy szelephézag legyen mégiscsak. Utálnám kivenni és szétborítani a blokkot, noha nem lenne több két napnál.

Egyébként az autó rendben van, futóműállítás, üléscsere, és a sárvédők átrakása vannak hátra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése