2010. március 7., vasárnap

A főtengely összeállt





























Volt ma egy kevés időm és összeraktam a főtengelyt, ráfűztem a hajtórudakat. Csodálatosak ezek a rudak, ahogy összerakom őket, ráillesztem a főtengelyre, ráteszem a nyomatékkulcsot csavarokra elkezdem húzni, és amikor megáll a kulcs az olyan, mintha nekiütközne valaminek, azonnal, szinte 5 fokon belül lekattan a 45Nm. Egy sima 8-as acélcsavar azért nagyobbat nyúlik 45Nm-nél, de ezek az ARP csavarok hihetetlen kemények. A korábbi 1915-ös blokkomban is jó hajtórudak voltak (CB Uni-Tech HD), de ez más dimenzió. Árban is. ;-(
Ahogy azt korábban mondtam ellenőriztem az oldalhézagot, nagyjából 0.7 mm, hagytam ennyiben, nem kell több. Úgyis azt tervezem, hogy híg olajjal fogok járni, talán 10W40-essel. A csapágy illesztések is ennek megfelelőek.
A főtengely és hajtórúd megmunkálása is olyan precíz, hogy pontos volt minden, mindenhol. Annyira szép látvány az összeszerelt főtengely, hogy boldogság ránézni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése