2010. március 7., vasárnap

Első beillesztés, a nagy próba.
















Már alig vártam, hogy az összeszerelt főtengelyt beillesszem a blokkba, nem dolgoztam eddig hosszúlöketű motorral, csak leírásból és képről tudom, hogy mi hol fér el vagy nem fér el. Ráadásul bonyolítja a helyzetet, hogy ezeket a méregdrága Carrillo rudakat olyanok használják, akik nem szoktak képeket küldeni a Samba-ra (http://www.thesamba.com/), pl. VW Paradise, Chico Performance. Nem tudtam mennyit kell kifaragni a blokkból, hogy a 82mm -es löket elférjen.





A vezérműtengely elméletileg elfér, ezért választottam a Scat tengelyt, mert az gyálilag kicsit faragott, egyelőre azzal nem próbálkozom, nézzük a főtengelyt.

Beillesztettem a főtengelyt és láttam, hogy sok helyen kell kivenni, de sehol nem többet, mint 2 mm, talán csak a két oldalánál, a henger furatok mellett kell kicsit többet marni, mint 2 mm. A tetején alig kell és kell egy kicsit a vezérműtengely középső csapágy tartójából. Az élet harc. ;-)

Nehéz a pontos meghatározás, mert a hajtórúd a dugattyú által vezetve lesz, ezt csak így modellezni nem egyszerű, rá kellene tenni egy hengert, hogy "irányba tartsa" a hajtórudat, akkor látszana, hogy mi fér el és hol kell kimarni. Festékfilccel jelölve vannak a helyek.


Sajnos a képen nem látszik jól, hogy a blokk tetején mennyit kell kivenni, élőben 3 dimenzióban jól látszik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése