Megvan a 800 kilométer, ennél több nem kell bejáratáshoz. Persze a motor javul az első 2000 km-ben és kell neki 5000, hogy elcsendesedjen. Ennek az okára még nem igazán jöttem rá, valószínűleg a lerakódások és a fém-fém érintkezések is okozzák. Mindegy, ma megvolt az olajcsere, a szűrős pumpának köszönhetően nagyon tiszta volt az olaj, nem is volt tulajdonképpen semmi a szitaszűrő alatt a leeresztő fedélen.
SAE 10W40-es olajat kap, még egy szelep ellenőrzés, új fedél tömítések és pénteken pedig nekivágok a 2600 km-es hosszú hétvégének.
Tanulság: mindig jó, ha van olajszűrő, még akár egy ilyen olcsó szűrős pumpa is. Tuning motorra pedig csak full flow rendszer.
2014. szeptember 17., szerda
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlés