2017. május 9., kedd

Közben eltelt pár év...

És eltelt majdnem 15e km és a zöld Bogár megy. A motor jónak bizonyult ( a koncepció atombiztos, nem én találtam ki), ezt bizonyítja az egyre csendesedő járás és egyre nagyobb teljesítmény és végsebesség.
Most az üléseket próbálom valami sportosabbra cserélni, a motorhoz már rég nem nyúltam, ha a rudazat cserét nem számítom hozzányúlásnak.
Tehát most a főbb adatok:
1776 ccm (69x90.5
Weber IDF36  46-os alapjárati 125-ös főfúvóka és 28-as venturi
Hall jeladós elektronikus gyújtás
külső szűrős olajpumpa
Scat HD szeleprugók
csavaros himbatengely

hosszúváltó (AT kódú)

Minden más gyári. Fogyasztása 7-9 között alakul, utazótempó 110-140 között.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése