2011. szeptember 10., szombat

Utolsó esély

Nem tetszik a tuning motorom.
Nem az erejével van a baj, hanem a karakterével és a hangjával. 2000-3000 között nagyon hangos, annyira, hogy zavaró ott utazni és nagyon rossz hangja van itt gyorsításkor. Utáltam pl. ma Tatabányáról hazajönni vele, rá kellett inkább a 120-ra állni, (pedig nem akartam sietni), hogy ne azt a recsegő, csattogó hangot halljam, amit nem szeretek.
Ráadásul ha 80-ról gyorsítok, akkor szinte kéri a 3. fokozatot, mert negyedikben 2000-3000 között nem csak csúnya hangja van, hanem rosszul is megy. Persze ez a rosszul megy ez nem azt jelenti, hogy úgy megy, mint egy 1.6-os, hanem azt, hogy 60-ról negyedikben elindul...aztán valahogy alábbhagy majd 3500 felett ismét megindul és onnan jó hanggal szépen húz.
Kap egy utolsó esélyt, mégpedig azt, hogy megpróbálom átfúvókázni, mert biztos vagyok benne, hogy a középtartományban beszegényedik, hiszen egyrészt alig 8 litert fogyaszt, másrészt pedig reggel, amikor indultam, még amikor a motor meg is melegedett, de kívül 15 fok volt, tüsszögött a dellorto.
Ha pedig nem sikerül jobb hangra bírni a középtartományban a motort, akkor két lehetőség van:

1, Steve Tims hengerfejek, 1776, széria tengely, 30-as venturi, ez szerintem 80-90 lóerő. Ez egy csendes, takarékos utazó motor, amivel tudok majd 120-140 között utazni.

2 Steve Tims fejek, 2110, 276-os tengely, 32-es venturi. Ez szerintem 100-110 lóerő és nagy nyomaték alul. Remélhetőleg csendes is.

Ez a motor nagyon pörgős, én nem így vezetek. Remélem kicsit meg tudom erősíteni középtartományban fúvókázással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése