2011. július 2., szombat

A projekt folytatódik - a 1303 GTS készül





Kicsit hanyagoltam a blogot, többen meg is róttak miatta.
Valójában semmi nem állt meg, folyamatosan mennek a dolgok, haladok tervszerűen a 03-assal. A közelmúltban betettem a fordulatszámmérőt és a olajhő és nyomás VDO műszereket, beraktam a kedvenc Kenwood MP3 fejegységemet, a tüzelőanyag rendszert átalakítottam elektromos Pierburg AC-sra, illesztettem hozzá egy inerciakapcsolót, amely lekapcsolja a pumpát ütközés vagy borulás esetén.
A legnagyobb dobás azonban a brembo gyártmányú 4 dugattyús Porsche fékek és tengelycsonkok beszerelése volt. A fékrendszer egy 944 turbo Porsche sajátja volt valamikor a 80-as évek végén, azonos nyergek elöl és hátul, azonban az első dugattyúi kicsit nagyobbak. Minimális illesztgetés után, adapterek nélkül összeállt a rendszer, gyakorlatilag gyárinak néz ki, semmi mókolás, semmi adapterezés, nagyon profi. Elöl 298-as belső hűtésű tárcsa, hátul 300-as belső hűtésű tárcsa, közepén a kézifék kis dobfékével. A fékben van tartalék.
Tegnap a motor is beraktam, és felillesztettem a CSP Supercomp kipufogórendszert. A kipu a mexikóira nagyon jól illeszkedett, itt a hátfal a púpos típus, még jobban elfér alatta. Kicsit tatottam, hogy a 8"-os Porsche felnihez nehogy hozzáérjen, de van még vagy 30 mm hely. Kialakítottam a felfogatásokat a dobokhoz és vágtam a doblemezre 2-2 30 mm-es lyukat a karbik CO csavarjához. Ebben az autóban nem hiszem, hogy lesz más karbi, mint dupla weber vagy dellorto, ahhoz meg kényelmes egy ilyen állító ablak.
Ha a motor megy, akkor az egész autó elmegy a fényezőhöz és felkerülnek a gyári sárvédők, először előkészítve, aztán véglegesen fényezve, majd a két első sport ülés bekerül. Ez a következő egy hónap terve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése