2011. február 3., csütörtök

Most jó, most jó.....már nem jó!




Elvittem az autót méretni. Nem is csak a teljesítmény miatt, hogy tudjam mennyi az annyi, hanem azért, hogy terhelés alatt lássam a lambda értékeket, hogy mennyire jó a karburálás.
Az első mérésnél megcsúszott a hátsó kerék 120 lóerőnél...én már boldog voltam, ennyi más biztos van. Megtisztítottuk a görgőt a mérőpadon, felmelegedett a gumi és indult a második mérés.


Szépen elkezdett a gép forogni, majd 6400 környékén hirtelen eltűnt a terhelés és a fordulatszám felugrott 8000-re és ott állítottuk le, gyújtáslevétellel, gáz elvétellel. Füst, iszonyatos kopogás. Próbáltuk indítani, de rémisztő kopogás volt, semmi indulás.

Hazavontatás, rossz kedv.

Itthon este nekiállás, motor ki. Nem egyszerű ebből kivenni a motort, sajnos nagyon sok a járulékos dolog, amihez nem lehet jól hozzáférni.

Aztán a kivétel után látszott, hogy a lendkerék közepe tört ki, szakadt szét és esett le a főtengelyről. Szerencsére a motor megúszta, csak a nagy terhelés miatt volt füst, semmi sem szállt szét. A lendkerék egy taiwani öntvény kerék volt, az egyetlen noname fos a motorban, meg is adta magát.

A teljesítmény pedig 143.8 lóerő 5400-as fordulaton, kicsit rossz karburálással.
A következőnél meglesz a 150 lóerő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése