2011. január 23., vasárnap

A motor bent, a kipufogó felkerül.
















Nem biztos, hogy ami drága az jó is, és ritkán az olcsó dolgok is hasznosak és jók.
A CSP Supercompetition kipufogórendszerem nem volt olcsó, tulajdonképpen az egyik legdrágább rendszer amit lehet venni, így nagy várakozással tekintettem a felszerelés elé.
A motor berakása után beállítottam a kuplungot, befűztem a gázbowdent, befűztem az új benzincsövet, behúztam az elektromos kábeleket (fordszámmérő, olajnyomás, olajőfok) és nekiálltam a kipufogó felrakásának. Állványon már annyiszor raktam fel, hogy nem kellett a részletes és szájbarágós felszerelési útmutató, amely alapján egy (nem műszaki beállítottságú) nő is könyedén felrakná. Fejben követtem: J csövek, nem meghúzni, csőkígyó, mindent hengerfejnél meghúzni, bilicset meghúzni, majd és dobok, oldalsó rögzítést kialakítani és beakasztani, pozícionálni és bilicset meghúzni.

Az oldalsó rözgítéshez meg kellett fúrni a kasztnit, azért adtak belső kulcsnyílású csavart, mert egy lemez süllyesztékben (erősítésben) van a csavar feje, nem lehet hatlapfejű. Minden egyes kis dolognak oka van, az egész rendszer nagyon jóél átgondolt és remekül passzol.

Két baj volt csak: a jobb oldalon a motortér szigetelő gumit kicsit ki kellett vágni, hogy legyen egy 2 cm-es hely a csőnek, valamint a késői mexikói bogarakon ban valami emelési pont a sárvédőben belül, ez egy kicsit hozzáér a bal dobhoz. Ha nem fog kopogni akkor hagyom, ha kopogni fog, akkor valamit kitalálok. Egyébként az egész rendszer halál pontos.

Az olajhűtő csöveit is jól el tudom majd vezetni, jobban, mint a hőcserélős megoldásnál, mert több a hely. Sőt, ha nem lenne ilyen egyszerű levenni a dobokat, még szelephézagot is lehetne állítani, ahhoz is hozzá lehet férni. De levenni nagyon egyszerű. Egy bilincs és egy gumi akasztó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése