2010. október 20., szerda

CSP SuperCompetition kipufogó











Sok rendszert megnéztem, párat ki is próbáltam és rájöttem, hogy olcsón nincs jó kipufpogó. És a rossz kipufogó azon túl, hpogy a motor teljesítményét is rontja, zajos, esetleg beleér vagy zörög, nem áll szépen, összességében elrontja az autózás örömét. Az 1915-ös typ3-assal már ezt végigjátszottam, EMPI single quiet, majd Thunderbird, végül a Dinamit kipufogósok által gyártott dobbal és empi csőkígyóval. Ez lett a legjobb, de még mindig nem az igazi.

Most komolyabb a motorom, ehhez vettem egy komolyabb kipufogót is. Miért ezt? Mert profi kidolgozás, nem hivalkodó és a gyári helyen bújik ki. Csendes és TüV minősített, ebbe a hatóságok sem köthetnek bele.
Az illesztések gyönyörűek, szépek a varratok, remélem az autón is jól fog illeszkedni. Az egész rozsdamentes, még a két felfogó fül és a bilincsek is horganyzottak. A cső és dobok pedig rozsdamentes, saválló csőből és anyagból vannak.


Ennek a dobnak nagyon kicsi a hangja, szinte teljesen csendes, csak a motor hangját lehet majd hallani, köszönhetően a két elég nagy dobnak. A cső belső átmérője 38 mm-es.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése