2010. február 20., szombat

A hídtest testet öltött

A korábban már emlegetett hídtest elkészült.
Lehomokszórattam, kimostam, lealapoztam, majd lefestettem matt feketével. Mivel a homokolás a zsírzószemek menetét kicsit megviselte, azokat újra jártam menetfésűvel, új zsírzószemeket kapott, az összes csavart pedig (pl. a rugóköteg tartókat) kadmiumoztattam. Telenyomtam zsírral és összeraktam.
Azt gondolom ez a hídtest meglehetősen tartós lesz...

Az egyik alsó gömbfej nagyon rossz volt, ezért azt ki kellett cserélni. Ilyenkor mindig sír a lelkem, mert az új gömbfejek, legyen az Sidem, Meyle vagy akár febi vagy Lemförder mind F O S, műanyag ágyas szemét, az eredeti német pedig fémtestes. Ha a korábbi tulaj nem járt volna szakadt porvédővel, akkor még mindig hibamentes lenne. (ez egy 1974-es hídtest, egy sparból lett mentve)
Ráadásul az alján az újnak szélesebb (vastagabb) a perem, jobban kiáll az alsó karból, így az ültető tengelycsonk miatt lehet, hogy beleesztergál a felnibe. De itt még nem járunk.

"Majd ha olajos vasak és égben edzett kövek
Csatába ereszkednek és a harc lesz az a közeg
Amiben az emberek élni igyekeznek
És a sivatagban kígyókat sütnek meg perecnek
És percek alatt tudják, hogy pár óra és szabad
Azt is eljátszani, ami utoljára marad
Majd sok millió terv, ami készen volt már régen
Most az idejét érzi, hogy az életbe belépjen" (Kispál és a Borz)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése