2014. január 28., kedd

Történés van, újra táncol, újra él

Egy kicsit hűtlen lettem a zöld Bogárhoz, eladtam, majd másfelé kacsintgattam, de aztán visszavásároltam.
Nem vicc, vagyonszerzési illeték rulez, a Mo. jobban teljesíthez én így járultam hozzá.
Most viszont új tervek vannak készülőben.

1776-os motor, két baby Dellorto, azaz FRD 34-es 28-as venturival, W110-es tengely Scat erősített szimpla rugóval.

A kérdések a következők:
- szelepméret? 35x32 van, de nem ártana 40x35, akkor azonban kell 30-as venturi, valamint nyitottabb kipufogó. Viszont mindenképpen kell fűtés és gyári kinézet és a csendes üzem.
- berakjam a príma hosszú váltómat, vagy ne? Utazáshoz jobb a hosszú, előzéshez és városban jobb a rövid.

Teljesítményben 70-80 lóerőre számítok, kellemes karakterrel, természetesen mérni fogom.


Most ez megy.

1 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy újra blogolsz!
    Szívesen olvasnék a GTS-ről is...

    VálaszTörlés