2011. március 9., szerda

Folytatódik a Csuszatorony... ööö, izé, azaz a tuning.

Csendesnek tűnnek a napok, de nem pihenek. A sok munka mellett alig jut idő a hobbira, de azért haladok szépen.
Az elhatározás megszületett, átalakítom az autó hátsó futóművét száraz, duplacsuklós féltengelyesre (IRS). Első sorban nem a jobb úttartás miatt, mert hiszen a leültetett hátsó futómű rövid rugóútjával ez majdnem mindegy, hanem mert szereztem egy száraz féltengelyes váltót, amibe Torsen (Torque Sensing - nyomaték érzékelős, részben önzáró) differenciálmű kerül majd.
Ennek előnyei elvitathatatlanok egy 200 Nm nyomatékú 840 kg-os autónál.
Az alkatrészek megvannak a futóműhöz, külön köszönet Schlosser Zolinak a sok segítségért és cuccért, már szemcseszórónál, porfestőnél vannak.
Mellesleg az elmúlt 3 éveben annyi olajos féltengelyes váltót szerelgettem, hogy nagyon meguntam a látványát is, javítani, meg szerelni, kivenni, maga a rémálom. Itt az ideje a váltásnak.

A motor még mindig darabokban, a főtengely-lendkerék kiegyensúlyozás alatt. Amint visszajönnek, megint épül a motor, abban nem lesz semmi változás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése