2010. július 15., csütörtök

Közeleg Spa


http://www.youtube.com/watch?v=MUorpR8_upc

Ma ezt a motor indítottuk el, kicsit járattuk.

Bogárral mentem. Otthon felejtettem a fényképezőgépet, így vissza kellett fordulnom, késésben voltam, az M0 új szakaszán majdnem teljes hosszában végigmentem. 34 fok volt, gondoltam kicsit megnyomom a gépnek, hogy mennyire megy fel az olajhőfok, mire számíthatok majd a Spa utazáson, amikor Schlosser Zolival versenyezni kezdünk Németországban. ;-)
Az autó nagyon jól megy, a 160-at kisebb emelkedőn is eléri (M0 Pécel)és így tudtam az olajat 100 fokig hajszolni, amikor visszalasssítottam 120-ra azonnal visszahűlt 90-95 fok közé. Városban pedig megint 85 fokos lett.

Amikor hazaértem, kinyitottam a motorteret, minden rendben, nem kente össze olajjal, minden oké. Meleg azért volt bent. Alapjárat tökéletes, szépen jár, nem kopog....még a végén egy jó motor lesz belőle!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése