2010. április 27., kedd

Motortér szellőzés











Az 1200-es mexikóin a motortérnek nincs szellőzőrácsa, hiszen a kis motor egyrészt kevés hőt termel, másrészt a műanyag légszűrőház szívócsöve felülre van vezetve, ahol a friss levegő belépés van kialakítva. Ha nagyobb motort teszünk bele (már az AB-s 1300-asoknak is volt 2 rácsos fedelük), pláne ha direktszűrős duplakarbit, akkor mindenképpen javítani kell a gyári motortér szellőzést.
A zsanérok kitámasztását én nem szeretem, mert olyan az autó, mintha egy cserebogár nem csukná vissza a szárnyait és a kitint, nem akartam így megcsinálni.
Vettem egy 4 rácsos motortér fedelet (köszi Sompi!) és egy ötletet loptam a 2009-es Das DragDay-ről: a rendszám alá vágtak egy ablakot és a rendszámtáblát távtartókkal szerelték fel.

Ez jó ötletnek tűnt, meg is valósítottam.

A rendszám műanyag kerete alá pontosan bemértem egy 1-es lemezt merevítés gyanánt, 4 ponton kifúrtam a rendszámtartó kerettel együtt, majd 20-as rozsdamentes távtartó hengerekkel (csövekkel) és M6x40-es csavarokkal ráfogattam a kivágott 16x16-os ablak fölé. A keret alá szerelt lemez miatt a rendszám nagyon stabil, a 20-as távtartók nem feltűnőek és az ablak így plusz szellőzést biztosít a motornak.
Hiányzik még egy VW1300 felirat és egy Oettinger TSV felirat alá. De meglesz, nyugalom. ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése